Вакансії Болт таксі без досвіду роботи
Водіям без досвіду водіння таксі по Києву пропонуємо безкоштовне навчання і практику. Навчаємо тонкощам водіння таксі по Києву. Ви також навчитеся працювати з основним додатком на смартфоні для прийому і виконання замовлень. Після успішного проходження навчання надаємо працевлаштування.
Вакансії Bolt для іногородніх
Для гостей столиці надаємо допомогу з житлом. Хостел знаходиться біля метро Дорогожичі. Наш автопарк також знаходиться на Дорогожичах.
Запрошуємо на роботу водіїв легкових автомобілів з усіх населених пунктів України: Житомир, Закарпаття, Івано-Франківськ, Тернопіль, Рівне, Хмельницький, Харків, Одеса, Дніпро, Кіровоград, Вінниця, Миколаїв, Суми, Херсон, Черкаси, Чернігів, Луцьк, Львів, Чернівці, Полтава, Запоріжжя, Донецька і Луганська область.
Етапи працевлаштування
- 1) надішліть заявку з сайту;
- 2) ми передзвонимо, узгодимо час зустрічі;
- 3) проведення співбесіди;
- 4) оформлення на роботу:
4.1. досвідчені водії можуть приступати до виконання замовлень після успішного проходження співбесіди та узгодження всіх нюансів.
4.2. водії без досвіду в таксі спочатку проходять навчання. Потім працевлаштування. - 5) Прийом і виконання замовлень. Робота за графіком. Регулярні виплати заробітної плати.
Трохи про компанію Bolt
Болт - естонська міжнародна компанія, основним напрямком якої є надання послуги таксі. Виклик машини здійснюється за допомогою спеціального додатку на смартфоні. Клієнт може оплачувати поїздки як готівкою, так і онлайн за допомогою додатка.
Також фірма Болт спеціалізується на оренді електроскутерів і доставки їжі (Болт Фуд).
Активну діяльність в Україні на ринку таксі почали в 2018 році.
Раніше називалися Таксіфай (Taxify).
Робота в таксі Болт на авто фірми
Запрошуємо водіїв на роботу на авто компанії Renault Logan MCV (Рено Логан МСВ).
Пропонуємо стабільну роботу на комфортному автомобілі.
Короткі характеристики авто
- Рено Логан - багатофункціональний, просторий, місткий універсал.
- Механічна, 5-ти ступінчаста коробка передач.
- Подушки безпеки - передні і бічні.
- Сучасна аудіосистема на 4 динаміка. Підтримує популярні інтерфейси підключення девайсів - Bluetooth®, USB, AUX, Jack. Передбачений режим "вільні руки" для розмов за кермом.
- Легкі в управлінні 2 і 3D карти українською та російською мовою.
- Електронна система динамічної стабілізації авто.
- Круїз-контроль.
- Комфортний, просторий, сучасний салон.
- Місткий багажник. Можна додатково збільшити, склавши задні сидіння.
- Широкі дверні прорізи.
- Адаптований для поїздок по поганих дорогах.
Як пасажир замовляє Bolt таксі
Замовлення оформляється з додатку. У сервісі передбачена можливість виклику машини без смартфона. Для цього потрібно на сайті для мобільних пристроїв вказати свій номер телефону, щоб увійти в обліковий запис.
- Вводить адресу куди їхати. Можна замовити кілька зупинок.
- Вибирає категорію автомобіля.
- Перевіряє адресу подачі транспортного засобу.
- Підтверджує замовлення.
Наприкінці поїздки користувач може поставити оцінку водієві, а також, за бажанням, написати відгук/коментар.
Варто зазначити, що не можна додавати нові зупинки після початку поїздки. Проте можна змінити адресу місця прибуття.
Якщо вибрано кілька зупинок, то черговість маршруту буде відповідна до того, як їх додавав користувач в додатку. Водієві потрібно повідомити додатково, якщо клієнт вирішив змінити черговість зупинок. Кількість додаткових зупинок обмежена - користувач може вибрати до трьох таких зупинок.
Ціноутворення на послуги Болт таксі
Водіям, які працюють в Болт на авто компанії в Києві, може бути цікаво дізнатися про деякі принципи формування вартості поїздки для пасажира.
Умовно, в сервісі можна виділити три варіанти формування ціни:
- фіксована вартість (розраховується в момент оформлення замовлення);
- реальна вартість (скільки вийшло за фактом, може збігатися з фіксованою);
- динамічна - включається в ситуаціях з підвищеним попитом на послугу таксі.
Фіксована та реальна вартість
Ціна замовлення складається з таких чинників: подача авто (вартість посадки), час у дорозі, кілометраж, в особливих випадках включається динамічне ціноутворення.
Вартість поїздки клієнт побачить в додатку, поруч з обраним класом транспортного засобу.
Якщо пасажир змінить адресу призначення вже в маршруті, вартість замовлення зміниться відповідно.
Ціна поїздки також зміниться, якщо збільшиться час в дорозі, наприклад через затори.
Варто відзначити, додаткові витрати під час маршруту оплачує пасажир, наприклад, заїзд в аеропорт, платні парковки.
Іншими словами, фіксована вартість визначається програмними алгоритмами сервісу, які в принципі не можуть максимально точно визначити остаточну вартість поїздки в силу непередбачених, об'єктивних ситуацій, як наприклад: виник затор на дорозі; тривалі зупинки під час маршруту; раптове побажання клієнта заїхати на територію з платним паркуванням; і так далі.
Динамічне формування ціни
У великих містах часто бувають ситуації підвищеного попиту на послуги таксі. В цей час не всі водії хочуть працювати, або кількість замовлень істотно перевищує ресурсний потенціал служби таксі. Тому, в таких ситуаціях вартість поїздки збільшується. Це мотивує якомога більшу кількість водіїв брати замовлення, отже розвозити більшу кількість пасажирів.
Повідомлення про підвищений попит з'явиться у додатку клієнта.
Деякі особливості функціонування Bolt таксі
Водіям, яким цікава робота в таксі Болт на авто фірми, може стати в нагоді наступна інформація.
Що робити пасажиру, якщо водій поїхав по неоптимальному, з точки зору кілометражу і часу, маршруту? В такому випадку, клієнту слід звернутися за допомогою в службу підтримки компанії Болт (через додаток). Пасажир може відразу попросити водія їхати за певним маршрутом.
Клієнт забув в авто особисті речі. Рекомендується протягом 24 годин зв'язатися з водієм, узгодити час і місце, щоб забрати свої речі. У додатку, за допомогою пункту меню "Історія поїздок", можна вибрати відповідного водія, щоб з ним зв'язатися. Якщо пройшло більше 24 годин або пасажир забув в автомобілі телефон, тоді потрібно звернутися до служби підтримки, використовуючи додаток, повідомити подробиці поїздки, і компанія сама зв'яжеться з водієм для вирішення питання пасажира.
Зі свого боку, Болт просить водіїв залишати забуті речі в офісі для водіїв (є не у всіх містах).
Хоча компанія і допомагає пасажиру повернути забуті речі, вона не несе відповідальності за них.
По завершенні поїздки користувач отримує квитанцію на свій email, вказаний при реєстрації в додатку. У пункті меню "Історія поїздок" можна вибрати потрібну поїздку і переслати квитанцію по ній. Якщо квитанції у вхідній пошті немає, рекомендується перевірити правильність зазначеного email, а також папку "Спам".
Естонська компанія Болт займає серйозні позиції на українському ринку таксі (близько 10-15%). Ми пропонуємо стабільну роботу в сервісі Bolt на наших автомобілях - просторий місткий універсал Renault Logan MCV. Зв'язатися з нами можна по телефону, або відправити заявку з цієї сторінки. Будемо раді відповісти на питання!